Zakup nowego taboru
Menu główne
ARCHIWUM ZDIK
Przydatne linki
Pytający: Klient - nie można było kupić biletu
Panie dyrektorze. Wczoraj na Piaskowej nie można było kupić biletu w waszym kiosku bo była ogromna kolejka. W innych kioskach biletów nie było. W czasie dzisiejszej rozmowy z p. kierownik od biletów dowiedziałem się, że to wina klientów (kolejki) bo czekają na ostatnią chwilę. A może by tak rozładować te kolejki wysyłając na ten dzień panie z działu biletowego (9 osób - rany boskie) jako pomoc w sprzedaży biletów. 9 osób siedzi w biurze od spraw biletowych, a sprzedaje bilety .... 2 osoby. PARANOJA !!!! A za pomysł o czasowym przesunięciu pracowników nie chcę żadnej gratyfikacji, choć organizacja pracy to działka innego pańskiego pracownika. A swoją drogą, czym zajmuje się Aż 9 osób w dziale sprzedaży biletów ????
ODPOWIEDŹ
Z uwagą zapoznałam się z Pana informacją jak to Pan ujął ”braku możliwości zakupu biletów w punkcie sprzedaży na Piaskowej Górze” .
Informuję uprzejmie, że bilety były i są dostępne w punktach sprzedaży Zarządu Dróg i Komunikacji, możliwość zakupu więc była, natomiast odrębną kwestią są ewentualne kolejki. ZDiK nie ma wpływu na okres zakupu biletów przez naszych klientów. Zwiększone kolejki często spowodowane są chęcią dokonywania zakupu biletów w ostatnim dniu miesiąca, a w omawianym przypadku, dodatkowo na dzień przed wejściem nowych cen.
Na początek i koniec miesiąca zawsze jest pełna obsada w punktach sprzedaży. W dniu 31 maja br. funkcjonowały wszystkie punkty sprzedaży na Piaskowej Górze oraz w centrum miasta na ul. B. Chrobrego, na wszystkich stanowiskach, łącznie 7 osób sprzedawało bilety.
Pracownicy w kasach i punktach sprzedaży ZDiK wykonują swoje obowiązki na I, środkowej i II zmianie od poniedziałku do piątku oraz niedziele i święta (Plac Grunwaldzki).
Chcę Pana poinformować, że organizacja pracy jest dla ZDiK przedmiotem stałej analizy i troski.
Do efektywnego planowania wykorzystywany jest m.in. system elektroniczny, monitorujący sprzedaż poszczególnych pracowników. Dla przykładu, 31 maja każdy pracownik sprzedał na swojej zmianie średnio 600 szt. biletów (w tym doładowań biletów elektronicznych i jednorazowych).
Za sugestie organizacji pracy dziękuję, uwagi naszych klientów są zawsze analizowane.
Kazimiera Marzec
Z-ca Dyrektora ds. Komunikacji